Ota yhteyttä

Ilmainen toimitus?
Kyllä, kaikille ostoille yli 69 € tarjoamme ilmaisen toimituksen. Muuten tämä maksaa 6.90 €.
Mitä eri maksutapoja tarjoamme?
Klarna hoitaa kaikki maksumme. Ja pystyt valita maksun kortilla, laskulla tai suoraan Klarna tililläsi.
Kuinka kauan on toimitusaika?
Toimitusaika on 3-5 arkipäivää (Posti ja DHL). Vahvistetut tilaukset, ennen kello 12:00, lähetetään samana päivänä.
Miten palautus toimii?
Liität toimituslomakkeen peruutuslähetykseesi ja jätät pakettisi lähimpään Postiin tai noutopisteeseen.
Palautusmaksu?
Tarjoamme etukäteen täytetyn toimituslomakkeen helpottaen palautustasi. Tämä maksaa 9.9 € ja muokataan maksunpalautuksestasi. Sinun ei tämän takia tarvitse maksaa palautuslähetyksestäsi suoraan noutopisteellä tai Postissa.
Jos en halua käyttää teidän palautuslomaketta?
Voit myös tehdä palautuksesi maksamalla toimituksestasi suoraan Postissa tai noutopisteellä. Palautusosoitteemme on sama. Jos teet palautuksesi omalla lähetyksellä emme veloita palautusmaksua.
Koska saan maksunpalautukseni?
Maksunpalautus tulee 14 päivän sisällä. Voit myös laittaa laskusi taukotilaan, 30 päivää, Klarnan kautta.
Voinko seurata pakettiani?
Kyllä, heti kuin tilauksesi on tehty lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Löydät tilauksesi seurannan ja myös muita tietoja ostostasi tilausvahvistuksesta. Pystyt seuraamaan PostNordin toimitusta kunnes lähetyksesi vaihtuu Postille ja he lähettävät sinulle uudet tiedot lähetyksestäsi. Jos valitset toimituksen DHLn kautta pystyt seurata toimitustasi koko matkan suoraan ovellesi, joko kunnes noudat pakettisi noutopisteeltä. Saat noudatusilmoituksen sähköpostitse tai tekstiviestillä puhelimeen.  
Voinko vaihtaa kokoa?
Kyllä, mutta meillä ei ole ilmaisia palautuksia. Sinun kuuluu tämän takia tehdä palautus tuotteellesi ja uusi tilaus, toiselle koolle. Lähetä meille viesti vaihdostasi niin lähetämme sinulle ilmaisen toimitus koodin, niin että saat ilmaisen lähetyksen uudelle tilauksellesi.
Voinko saada valmiiksi painetun osoitelapun?
Kyllä, löydät valmiiksi painetun palautusetiketin täältä https://toplady.fi/palautukset/ Me emme valitettavasti voida lähettää palautusetikettejä tavallisella postilla sinulle mutta voit myös tehdä palautuksen omalla lähetyksellä Postin ja lähimmän noutopisteen kautta. Osoitteemme on sama.

 

Please have your order number ready, thanks! 🙂

Ota yhteyttä

TopLady – Asiakaspalvelun aukioloajat
Verkkokauppa on avoinna ympäri vuorokaudenLaskutus- ja maksuasiat: +358942599771 / [email protected]

 

Asiakaspalvelu: +46 31 98 90 91
Sähköposti: [email protected] (vastaamme 24 h sisällä)

Lisätietoja ostoon, maksuun, palautukseen, reklamaatioon ja toimitukseen liittyen

https://toplady.fi/paluu-vaihto.html

Koko-opas
https://toplady.fi/koko-opas.html

Toimitus
https://toplady.fi/toimitus/

Mikäli sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa yhteyttä Top Ladyn asiakaspalveluun. Vastaamme mielellämme kysymyksiin ja palautteeseen. Jos yhteydenottosi koskee jo tekemääsi tilausta, muistathan liittää mukaan tilausnumerosi.

Rekisterin pitäjä

Rekisterin pitäjä on TopLady Sweden AB Filial i Finland, Yritystunnus: 3010259-3

 

YRITYSTIEDOT

TopLady Sweden AB Filial i Finland
Rådastockvägen 1
435 44 Mölnlycke – SE

ORGANISAATIO

TopLady Sweden AB Filial i Finland
Yritystunnus: 3010259-3

TopLady Sweden AB
Verotunnus: SE556891405401
Yritystunnus: 556891-4054