Ehdot

OSTOEHDOT – TOPLADY VAATTEET JA ALUSVAATTEET

HINTATAKUU

Haluamme, että asiakas kokee ostotapahtuman turvalliseksi. Toplady hyvittää tästä syystä erotuksen, mikäli asiakas löytää vastaavia tuotteita halvempaan alentamattomaan hintaan jostakin toisesta liikkeestä.

OSTOSOPIMUS

Tuotteitamme ostaessaan asiakas tekee ostosopimuksen Topladyn kanssa. Ostosopimus astuu voimaan asiakkaan hyväksyessä oston ”ostonäppäimellä”. Ostonäppäimen painamisen jälkeen molemmat osapuolet ovat sidottuja sopimukseen. Asiakkaan tulee olla vähintään 18-vuotias tai hänellä täytyy olla huoltajan lupa alusvaatteiden ja muiden tuotteiden ostamiseen meiltä. Tilausvahvistus ostoehtoineen lähetetään sähköpostilla heti ostotapahtuman toteuduttua ”ostonäppäimen” painamisen jälkeen. Toplady löytyy tällä hetkellä Ruotsista, Norjasta, Suomesta, Tanskasta, Saksasta ja Yhdistyneistä Kuningaskunnista. Toplady noudattaa aina kunkin maan kuluttajaehtoja mahdollisissa riitatilanteissa. Nämä ostoehdot noudattavat Suomen lakia. Kuluttajansuojalaki ja etämyyntiä koskeva laki suojelevat niin kuluttajaa kuin yritystäkin. Lisätietoja löytyy Ruotsin kuluttajaviraston kotisivuilta osoitteesta www.konsumentverket.se/languages/suomi-finska

HINNAT

Jokaisen tuotteemme hintaan on lisätty arvonlisävero. Asiakas näkee tilauksensa kokonaishinnan ostoskorissaan. Maksuvaihtoehtoina ovat korttimaksu, lasku, osamaksu ja suoramaksu Klarna Checkoutin kautta. Lisätietoja maksuvaihtoehdoista löytyy sekä alta että kassalta. Alennuskoodia käytettäessä alennus vähennetään normaalihinnasta. Jos tuotteelle löytyy erityishinta, käytetään aina halvinta alennus- tai erityishintaa.

MAKSUVAIHTOEHDOT

LASKU

Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaaostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettuvähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euronmuistutuslasku. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaaosoite-ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valitatoisen maksuvaihtoehdon. Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutontamaksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan, kun Luotonsaaja on ostonyhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaankyseessä olevaan ostoon. Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä. Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot.

TILI

Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittaintilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myössuurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja. Ostohetkenyhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite-ja luottotietosi. Luotonmyöntäjänä toimii Avarda. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon.Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muutakampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan, kun Luotonsaaja on oston yhteydessä valinnutmaksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaanostoon. Tarkemmatkampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä. Luottoehdot javakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot.

VERKKOMAKSU

Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin,S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankinasiakkaille. Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla jaonnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

KORTTIMAKSU

Korttimaksu on mahdollista Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard-korteilla. Korttimaksunyhteydessä sinut ohjataan Netsin maksupalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti.Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

MOBILEPAY

Mobilepay on korttimaksuun perustuva maksu, jossa maksu viimeistelläänMobilepay-sovelluksessa. Valitsemalla Mobilepayn, sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaaturvallisesti. Netsin maksukorttipalvelussa annat puhelinnumerosi, avaat Mobilepay-sovelluksenmatkapuhelimeltasi, jossa voit hyväksyäja viimeistellä maksun. Onnistuneen maksutapahtumanjälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme. Maksunsaajana näkyy Avarda, jokahuolehtii verkkokauppamme maksunvälityksestä.

TOIMITUSTAPA JA NOUTO

Kaikki myynnissä olevat tuotteemme ovat saatavilla myös varastossa. Toimitamme Bring in kautta koko Suomen alueelle. Pääsääntöisesti tilaukset toimitetaan suoraan kotiin. Jos paketti on kooltaan iso, asiakas saa noutoilmoituksen joko postilaatikkoonsa tai tekstiviestillä. Asiakas voi tämän jälkeen noutaa paketin lähimmästä noutopisteestään.

Asiakkaan tulee todistaa henkilöllisyytensä noutaessaan pakettia, kirjattua kirjettä tai postiennakolla lähetettyä tilausta noutopisteestä tai vastaanottaessaan paketin suoraan kotiinsa. Henkilöllisyystodistuksen nimen tulee vastata vastaanottajan nimeä ja nimeä paketissa. Jos asiakas hakee paketin jonkun toisen puolesta, on hänen näytettävä sekä omansa että vastaanottajan henkilöllisyystodistukset.

Kirjattu kirje on myös allekirjoitettava molempien osalta. Pakettia säilytetään noutopisteessä kaksi viikkoa. Noutamatta jääneet paketit palautetaan Topladylle. Varaamme oikeuden veloittaa 30 € palautus- ja hallinnollisia kuluja.

TOIMITUSAIKA

Toimitusaika on 3-5 arkipäivää ja lasketaan siitä hetkestä, kun tilaus on tehty sivuillamme siihen, kun paketti vastaanotetaan kotiin tai se saapuu noutopisteeseen (kokonaistoimitusaika). Emme vastaa Bring in mahdollisista toimitusvaikeuksista. Toimitusaika voi pidentyä vaatteidemme poikkeuksellisen suuren kysynnän takia, mutta tämä on harvinaista. Vastaamme nopeasti toimituskyselyihin osoitteessa asiakaspalvelu at toplady.fi. Jos emme pysty toimittamaan määräaikaan mennessä, asiakasta informoidaan asiasta ilman tarpeetonta viivästystä.

Asiakkaalle ilmoitetaan myös mahdollisuuksien mukaan uusi toimitusaika. Jos emme pysty korjaamaan virhettä kohtuullisen aikarajan sisällä ja jos toimitusajalla on tavallista tärkeämpi merkitys, on asiakkaalla oikeus ostopäätöksen kumoamiseen. Tilaus voidaan peruuttaa, jos ilmoitus peruutuksesta tulee ennen paketin lähettämistä. Lähetämme tuotteemme päivittäin klo 12.00 Ruotsin aikaa.

PERUUTTAMISOIKEUS JA HYVITYS

Peruuttamisoikeus on 14 päivää ja astuu voimaan siitä, kun asiakas on vastaanottanut tuotteensa kokonaisuudessaan. Asiakkaalla on oikeus avata paketti tarkistaakseen tuotteen. Tuotetta ei tule kuitenkaan käyttää. Asiakas on velvollinen pitämään tuotteen yhtä hyvässä kunnossa, kuin missä sen vastaanottikin. Tarkistamme aina palautukset ja tuotteen tulee läpäistä tarkistus. Meillä on oikeus varata hyvitettävästä summasta se osa, joka vastaa tuotteen arvon laskua alkuperäishinnasta, jos tuotteen arvon lasku johtuu asiakkaan toimista muun, kuin normaalin tuotteen ominaisuuksien tai toimimisen tarkistamisen johdosta.

Alushousut ja sukkahousut voi palauttaa ainoastaan avaamattomassa pakkauksessa, eli peruuttamisoikeus ei täten hygieniasyistä päde alushousuihin ja sukkahousuihin. Myöskään muut mahdollisesti sinetöidyt alusasut eivät kuulu peruuttamisoikeuden piiriin.

Suosittelemme vaatteiden, erityisesti voimakkaasti värjättyjen, pesemistä ennen käyttöä. Asiakkaan halutessa peruuttaa kaupan käytetään tähän palautuslomaketta, joka lähetetään palautuksen mukana. Asiakas voi myös lähettää kyseiset tiedot osoitteeseen asiakaspalvelu at toplady.fi tai lähettää ne kirjeenä osoitteeseen TopLady Sweden AB, Rådastockvägen 1, 435 44 Mölnlycke, Sweden. Asiakas voi myös halutessaan käyttää Kuluttajaviraston standardilomaketta. (konsumentverket.se)

Peruutusoikeutta käytettäessä asiakas saa takaisin koko summan 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet viestin peruuttamisesta. Jos emme ole saaneet tuotetta takaisin tai asiakkaalla ei ole näyttää todistetta tuotteen lähettämisestä takaisin, voi hyvityksessä kestää pidempään. Odotusaika on maksimissaan se aika, joka alkaa tuotteen itsensä tai tuotteen takaisinlähetyksestä toimitetun todistuksen vastaanottamisesta. Jos asiakas on jo ehtinyt maksaa kortti- tai suoramaksulla, Klarna ottaa sähköpostitse yhteyttä asiakkaaseen muutaman päivän sisällä saadakseen maksutiedot hyvitystä varten. Asiakkaalle hyvitetään samalla maksumuodolla, kuin millä asiakas on tilauksensa maksanutkin. Toplady ei vastaa palautuskustannuksista.

REKLAMAATIO

Asiakkaan on ilmoitettava meille reklamaatiosta ollakseen oikeutettu tuotteen korjaamiseen, uuteen tuotteeseen tai johonkin toiseen mahdolliseen toimenpiteeseen. Asiakkaan on ilmoitettava meille viallisesta tuotteesta sekä siitä, mikä tuotteessa on vikana. Reklamaatio on tehtävä kohtuullisen ajan sisällä vian havaitsemisesta. Kohtuullinen aika on kahden kuukauden sisällä ostosta. Reklamaatio on tehtävä viimeistään kolmen vuoden sisällä myyntitapahtumasta.

Asiakkaan on todistettava ostaneensa tuotteen meiltä, sekä sen, milloin ja mihin hintaan osto on tapahtunut. Asiakkaan on näytettävä kuitti, mutta esimerkiksi tiliote voi myös käydä todisteesta. Asiakkaan on aina reklamoitava suoraan meille eikä kuljetusyhtiölle tai valmistajalle. Tuote voi olla viallinen monella eri tapaa. Tuotteessa voi esimerkiksi olla vikaa, jos se ei ole sellainen kuin esimerkiksi sen ominaisuuksien tai kunnon oli molempien osapuolen mielestä määrä olla, se ei vastaa sitä, mitä asiakas kohtuudella oletti, se ei ole sellainen kuin mainoksessa luvattiin, tai se ei ole sellainen kuin väitimme.

Vastaamme viasta, joka oli olemassa oston yhteydessä, vaikka vika havaittaisiin vasta myöhemmin. Vian, joka havaitaan kuuden kuukauden kuluessa ostosta, katsotaan olevan vika, joka oli olemassa tuotetta myydessä, jos emme voi toisin todistaa. Jos vika havaitaan myöhemmin, on asiakkaan vastuulla osoittaa vian olleen tuotteessa sen myymisen aikana. Viaksi ei lasketa, jos tuotteen kunto on laskenut onnettomuuden, huolimattomuuden, poikkeavan käytön tai normaalin kulumisen johdosta. Hyvitämme mahdolliset postitus- ja muut kulut, jotka koituvat reklamaation johdosta. Hyvitys tapahtuu kohtuullisen ajan sisällä ilman tarpeetonta viivästystä.

RIITATILANTEET

Riitatilanteessa tai erimielisyyksissä asiakas voi viedä riidan Suomen kuluttajansuojalautakuntaan. Noudatamme aina Suomen lakia ja kuluttajansuojalautakunnan neuvoja. Voit lukea lisää asiasta sekä tehdä ilmoituksen osoitteessa minilex .fi. Voit myös ottaa yhteyttä Euroopan kuluttajakeskukseen (ODR) klikkaamalla tätä linkkiä. Topladyn asiakaspalvelu auttaa sinua mielellään osoitteessa asiakaspalvelu at toplady.fi

PALAUTUSLOMAKE

Tulosta ja täytä palautuslomake. Voit myös täyttää lomakkeen käsin, mutta varmistathan, että täytät kaikki tarvittavat tiedot. Laita tämän jälkeen peruutuslomake tuotteen mukaan. Lähetämme ainoastaan yhden sähköpostimuistutuksen mahdollisesta lisätietojen tai pankkitilitietojen tarpeesta.

PALUU JA VAIHTO

Sinulla on aina oikeus reklamoida tuotteestasi 14 päivän ajan kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Alushousut ja sukkahousut voi palauttaa ainoastaan avaamattomassa pakkauksessa.

Hygieniasyistä johtuen alushousut ja sukkahousut, kuten muutkaan mahdollisesti sinetöidyt alusasut, eivät kuulu peruuttamisoikeuden piiriin. Olethan varovainen korsettien nyöritysten kanssa sitoessasi ja sovita korsettia aina pukien se topin päälle. Voit tehdä ainoastaan yhden vaihdon per tilaus.

Koon vaihtamisessa pätevät normaalit tilaus-ja palautusehdot. Palauta väärä koko ohjeiden mukaan ja tee uusi tilaus oikeasta koosta. 

NÄIN PALAUTAT TUOTTEEN

1) Täytä palautuslomake.
2) Pakkaa tuotteet alkuperäiseen pakkaukseen hinta-lappuineen ja mukana tulleeseen suojaavaan pakkausmateriaaliin.
3) Laita vanhan osoitetarran päälle liitteenä oleva lähetystarra niin, ettei vanha ole näkyvissä.
4) Toimita paketti saman kuljetusyrityksen toimipisteeseen, josta noudit sen.
5) Maksun palautustiedot päivitetään. Hyvityksestä vähennetään palautuskulut 14.90 €. Käsitttelyaika on noin 2 viikkoa.


Korsetit, Muotoilevat alusvaatteet ja Shapewearin kokeilu
:
Korsetit, Muotoilevat alusvaatteet, vyötärönauhat ja Shapewearit lasketaan alusvaatteiksi. Näistä hyväksymme vain palautuksen tuotteille millä ei ole haaraa jos tuote on avattu. Ja tuotteita pitää käsitellä erittäin huolellisesti jos haluat tehdä palautuksen ostollesi.
Korsetin nauhoitusta ei saa kiristää ja tuotetta ei saa taitella. Kokeilu täytyy tapahtua aluspaidan päälle. Muotoiluvaatteita täytyy kokeilla housujen ja paidan päälle. Alusvaatteita ei saa siis kokeilla paljaalle iholle.
Palautuksissa missä tuote on kiristetty nauhoista, taitoksia tai hiuksia, ihoa, meikkiä ja muuta likaa ei lasketa hyväksyneenä palautuksena hygieniasyistä.

MEILTÄ OSTAT TURVALLISESTI

TopLady Sweden AB (556891-4054) on valtuutettu Trygg E-handelin edustaja, mikä tarkoittaa, että voi tehdä ostoksesi turvallisesti. Jos kadut ostostasi, löydät tuotepaketista ohjeet palautukseen. Palautus tehdään Klarnan kautta. Palautukseen täytyy liittää palautuslomake. Voit myös kirjautua myös www.klarna.com/fi ja katsoa viimeisimpiä laskutustietojasi.

Ainoastaan tämän ohjeen mukaiset palautukset voidaan hyväksyä.

Otathan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.

YRITYSTIEDOT

TopLady Sweden AB
Rådastockvägen 1
435 44 Mölnlycke – SE

ORGANISAATIO

TopLady Sweden AB Filial i Finland

TopLady Sweden AB
Verotunnus: SE556891405401
Yritystunnus: 556891-4054

Mennä ostoksille Ota meihin yhteyttä